Orzeczenie o niepełnosprawności - czy coś z tego wynika?

Czy posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności wpłynęło na Twoją sytuację materialną?

Nie - moje orzeczenie o niepełnosprawności to bezużyteczny kawałek papieru
0
Brak głosów
Tak - dostałem tylko jednorazowe dofinansowanie na określony cel
2
67%
Tak - przyznano mi rentę - w dokumentach podano przyczynę niepełnosprawności inną niż borelioza
0
Brak głosów
Tak - przyznano mi rentę - w dokumentach jako przyczyna mojej niepełnosprawności podana jest borelioza i jestem leśnikiem lub rolnikiem
0
Brak głosów
Tak - przyznano mi rentę - w dokumentach jako przyczyna mojej niepełnosprawności podana jest borelioza i NIE jestem leśnikiem ani rolnikiem
0
Brak głosów
Tak - otrzymuję inne świadczenie
1
33%

Razem głosów : 3

Orzeczenie o niepełnosprawności - czy coś z tego wynika?

Postprzez Greta » Śro Paź 14, 2009 1:06 am

Pytanie do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności:

Czy dzięki orzeczeniu uzyskaliście rentę, inne stałe świadczenia lub chociaż jednorazowe dofinansowanie? Czy jest to tylko bezużyteczny papier, który na nic Wam się nie przydał?

Czy znajdzie się ktoś, kto uzyskał rentę mając w dokumentach podaną boreliozę jako przyczynę niepełnosprawności i równocześnie nie będąc rolnikiem ani leśnikiem?
Awatar użytkownika
Greta

Re: Orzeczenie o niepełnosprawności - czy coś z tego wynika?

Postprzez szylka » Nie Kwi 01, 2012 10:48 pm

mam lekki stopien , przyznany jeszcze za czasow diagnozy sm. jedynie co to dofinansowali mi turnus 890 zl.

co do rent to mialam socjalna na okres roku.pozniej sie odwolywalam ale nie udalo sie :/ stwierdzili na komisji ze mam grzyba :? :lol:

teraz zlozylam papiery o rente socjlana ponownie..ciekawe co to bedzie jak zobacza diagnoza SM i borelioza :? ale jedno pewne nie dam sie tak latwo w tym glupim zusie,. :evil: wtedy juz mi sie nie chcialo drugi raz odwolywac ale teraz nie dam sie tak latwo splawic, :evil:
szylka

Miejscowość: wlkp