Pieczenie w ustach i nie tylko.

Pieczenie w ustach i nie tylko.

Postprzez malinamks13 » Śro Mar 22, 2017 12:51 pm

Pzryjmuję Unidox, Tinidazol od pięciu miesięcy i od miesiąca Azitrolek. Od pewnego czasu odczuwam pieczenie w jamie ustnej na języku na ustach. Do tego dochodzi swędzenie na całym ciele, w okolicah odbytu, jąder, na podbrzuszu, pachwin, przedramion, uszu (w środku jak i małżowin) oraz głowy. Nalot na języku jest w kolorze białym. Nie mam żadych biegunek, przelewanie w żołądku jest ale czasami. Staram się trzymać dietę, nie jem słodyczy, białego pieczywa, przyjmuję wszystkie suplementy zapisane przez lekarza. Raz te objawy są silniejsze raz mocniejsze. Bo tego dochodzi jeszcze małe zaczerwienienie na żołędziu, to zaczerwienienie raz jest bardziej raz mniej widoczne, przy mocniejszym kontakcie np. przez potarcie palcem w tym miejscu pojawia się widoczna czerwona kropka jak by krostka która boli. Boli przy kontakcie. Podczas kontaktów płciowych też ten ból występuje. Poza tymi objawiami żadnych zaczerwienień na ciele nie widać, w miejscach które mnie swędzą nie ma żadnych widocznych śladów. Byłem u urologa, przepisał Mi Gynoxin/krem (rano) oraz drugą maść (nie pamiętam teraz jej nazwy, wieczorem) i Flumycon w tabletkach (7 dni, dwa razy dzinnie). Byłem u proktologa on przepisał Travocort. Póki co maści przepisane przez obu lekarzy nie skutkują, swędzenie jest jak było.
Czy to swędzenie na całym ciele jak i pieczenie w jamie ustnej może być spowodowane przyjmowanie antybiotyków i jets normalnym zjawiskiem czy należy się obawiać grzybicy ogólnoustrojowej. Dermatolodzy nie widzą w tym nic dziwnego tym bardziej że mam uczulenie na roztocza i właśnie tym tomtłumaczą. Z resztą każą iść do lekarzy specjalistów.
Może jakieś porady?
malinamks13
 
Posty: 1
Rejestracja: Wto Lis 29, 2016 3:33 pm

Wróć do Pasożyty, grzybica etc.

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

cron